Producenci

ALIANT YLP30 - akumulator litowy

ALIANT YLP30 - akumulator litowy

Akumulator litowy - superlekki: ALIANT YLP30

Więcej szczegółów


1 699,00 zł brutto

  • Opis produktu
http://imageshack.us/a/img22/438/logoygt.jpg
ALIANT YLP30
ULTRALEKKI LITOWY AKUMULATOR MOTOCYKLOWY

parametry:

  • 12V
  • 30Ah
  • 950Amp (23 st. C)
  • 520Amp (-18 st. C)
  • wymiary: szerokość 148mm x  głębokość 67mm x wysokość 140mm
  • waga: 1700g






Akumulatory Litowe wykorzystują najlepsze technologie w celu stworzenia i wyprodukowania 
najlepszych produktów. Produkty stworzone dzięki możliwościom technologicznym firmy ELSA
Solutions, są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku  na  redukcję  masy  produktu.
Akumulatory Aliant są rezultatem współpracy pomiędzy Elsa a Uniwersytetem w Bolonii.
Najnowsza  technologia  litowa  –  ogniwa  LiFePO4.  Zintegrowana  elektronika  wydłuża  życie
akumulatora  (pięciokrotnie  większa  żywotność  w  porównaniu  ze  zwykłym  akumulatorem)
nie  ma  potrzeby  wprowadzania  jakichkolwiek  zmian  w  instalacji  elektrycznej  pojazdu  przy
zastąpieniu akumulatora tradycyjnego litowym. Bardzo niski poziom samorozładowywania –
długi okres eksploatacji. 
POWODY DLA KTÓRYCH WARTO WYBRAĆ TEN PRODUKT:
1. Najlepsze ogniwa LiFePO4 na świecie
2. Najbezpieczniejszy akumulator dostępny na rynku
3. Większa pojemność (aż do 1 roku bez konieczności ładowania)
4. NAJWIĘKSZA MOC
5. MAKSYMALNIE LEKKIE - 30% wagi tradycyjnego akumulatora
6. Bardzo szybkie ładowanie z CB1210 (1/10 x Pb)
7. WIĘKSZA ŻYWOTNOŚĆ dzięki zintegrowanemu BMS (5000 cykli - 10 x Pb)
8. ZIELONA TECHNOLOGIA, bez kwasu i bez ołowiu (RoHS) –
pozycja i miejsce montażu nie stanowi problemu

 

przykładowe porównanie standardowej baterii do akumulatora ALIANT

http://imageshack.us/a/img534/414/porwnanien.jpg

 

Akumulatory ALIANT YLP są akumulatorami typu "PURE STARTER" - startowe i nie mogą być używane do innych celów ani zastosowań poza uruchomieniem silnika. Nie łączyć ALIANT YLP szeregowo lub równolegle w KAŻDYM PRZYPADKU. ALIANT YLP może być używany tylko w motocyklach z ALTERNATOREM i SYSTEMEM ŁADOWANIA