Producenci

DUNLOP KR108 MS0 H162 205/60R17

DUNLOP KR108 MS0 H162 205/60R17

DUNLOP KR108 MS0 H162 205/60R17 - opona wyścigowa tylna

Więcej szczegółów


949,00 zł brutto

  • Opis produktu

http://imageshack.us/a/img109/2821/dunloplogo.jpg

DUNLOP KR108

MS0 RACE 205/60R17

Opony KR108, odnoszące największe sukcesy, zdobywające wiele tytułów opony wyścigowe używane przez światowej klasy kierowców, to zwycięskie opony wyścigowe klasy premium dla profesjonalistów. Zaprojektowany do użytku z przodami KR106.


  • Zwycięskie opony wyścigowe klasy premium dla profesjonalnych zawodników torowych
  • Innowacyjny system NTEC umożliwia obniżenie ciśnienia w oponach w celu uzyskania maksymalnej przyczepności
  • Technologia Multi-Tread (MT) zapewnia stabilność, przyczepność i skuteczność hamowania
  • HCT zapobiega przegrzaniu i zapewnia przewidywalne osiągi
  • Stabilizowane ściany boczne zapewniające płynne przejścia między maksymalnymi kątami pochylenia
  • Zaprojektowane do użytku z frontami KR106

 

TECHNOLOGIA MULTI-TREAD (MT)

Lata sukcesów w mistrzostwach klas Superbike, Endurance oraz GP umożliwiły opracowanie pionierskiej mieszanki wieloskładnikowej, która jest stosowana w wielu naszych obecnych produktach drogowych i wyścigowych Sportmax. Zastosowanie różnych mieszanek powoduje, że ta sama opona może charakteryzować się innymi właściwościami przy maksymalnym przechyle, niż przy jeździe na wprost.

KONSTRUKCJA JOINTLESS BELT (JLB)

Wszystkie nasze opony drogowe radialne zaprojektowane zostały przy użyciu technologii CAD (design wspomagany komputerowo), FEA (analiza elementów skończonych) oraz JLB (JointLess Belt). JLB eliminuje nakładanie się poszczególnych pasów opasania, zapewniając większy komfort jazdy oraz bardziej stabilną powierzchnię styku opony z nawierzchnią.

NTEC

Genialny system regulacji ciśnienia NTEC firmy Dunlop umożliwia zoptymalizowanie parametrów opony poprzez regulację ciśnienia. W przypadku jazdy na torze o suchej nawierzchni zmniejszenie ciśnienia w oponie zapewnia przewidywalne i pewne prowadzenia na granicy przyczepności. Po powrocie na drogę podniesienie ciśnienia do zalecanego przez producenta zapewnia najlepszą w klasie przyczepność i osiągi.

JOINTLESS TREAD (JLT)

Technologia opasania Jointless Tread (JLT) umożliwia precyzyjne ułożenie kilku mieszanek w oponie, zwiększając w ten sposób trwałość, odporność na zużycie, przyczepność od środka bieżnika do barku oraz stabilność opony przy dużych prędkościach.

HEAT CONTROL TECHNOLOGY (HCT)

Technologia Heat Control Technologya (HCT) łączy trwałą mieszankę zewnętrzną z budującą ciepło i poprawiającą osiągi mieszanką wewnętrzną w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości i natychmiastowej przyczepności.