Producenci

SUOMY SR-GP Evo TOP RACER

Kask motocyklowy integralny SUOMY CASCO SR-GP EVO TOP RACER

Więcej szczegółów


2 699,00 zł brutto

  • Opis produktu

Kask motocyklowy integralny

SUOMY CASCO SR-GP EVO TOP RACER



Kask Suomy SR-GP Evo

SR-GP EVO to wyczynowy kask wyścigowy, który na nowo definiuje i podnosi znane wcześniej standardy. Projekt jest wynikiem dogłębnego i innowacyjnego badania mającego na celu osiągnięcie najlepszych osiągów. Dzieje się tak również dzięki decydującemu wkładowi najlepszych zawodników MotoGP i wyścigów szosowych, który został dokonany już w fazie koncepcyjnej. Niesamowita aerodynamika (Cx 0,39) zoptymalizowana w różnych pozycjach jazdy (również na zakrętach), niesamowite pionowe i peryferyjne pole widzenia (92° i 210°), niezwykle wydajna wentylacja i wiele więcej sprawiają, że SR-GP Evo jest nowym punktem odniesienia w świecie kasków wyścigowych.

Funkcje:

  • Doskonałe pole widzenia (92° w pionie, 210° na obrzeżach)
  • Daszek z systemem Racing Lock
  • Przygotowany do systemu hydracyjnego (brak w zestawie)
  • deflektor oddechu
  • kanałowy EPS - kanałowanie wewnętrznej powłoki w celu zapewnienia maksymalnego odprowadzania ciepła
  • wyjmowane poduszki policzkowe, nadające się do prania
  • Wyściółka systemu awaryjnego: poduszki policzkowe z systemem szybkiego zwalniania
  • Unikalna aerodynamiczna konstrukcja

Specyfikacje:

  • Materiał: aramid, węgiel i włókno szklane
  • Zamknięcie: Pierścień Double-D
  • Norma ECE 22.06
  • Zamek pinowy 120
  • wizjer:BEZBARWNY



CECHY

SR-GP EVO to efekt dogłębnych badań mających na celu osiągnięcie najwyższej wydajności, przeprowadzonych przy istotnym udziale najlepszych zawodników MotoGP i wyścigów drogowych.

Gotowy na nawodnienie

Przygotowany do systemu nawadniającego

Trikarboko

Zewnętrzna powłoka wykonana jest z włókna Tricarboco, które zapewnia lżejszą, twardszą, bezpieczniejszą i bardziej odporną na uderzenia powłokę

AERODYNAMIKA

SR-GP EVO został zaprojektowany jako przedłużenie ludzkiego ciała, aby zagwarantować doskonałą wydajność zarówno na szybkich prostych, jak i na zakrętach. To bezprecedensowa rewolucja w koncepcji projektowania kasków.

Testowane w tunelu aerodynamicznym

Parametry aerodynamiczne są zoptymalizowane tak, aby zapewnić najwyższy komfort przy każdej prędkości

Stabilizowany Spoiler

Aby zagwarantować wyjątkową penetrację aerodynamiczną i niezwykłą stabilność przy różnych prędkościach

CX0,39

Najbardziej aerodynamiczny na prostej

CX0,40

Najbardziej aerodynamiczny na zakrętach

Wentylacja

Kanały wlotu powietrza, które współpracują ze zintegrowanym systemem kanałów i wyciągiem gorącego powietrza, współpracując z tylnym spojlerem, gwarantują doskonały przepływ powietrza wewnątrz kasku.

Otwory wentylacyjne

Pięć wlotów powietrza i 3 efektywne wyciągi powietrza

EPS kanałowe

Kanalizacja wewnętrznej powłoki gwarantująca maksymalne odprowadzanie ciepła

Deflektor oddechu

Opcjonalne narzędzie pomagające zapobiegać zaparowywaniu osłony twarzy

Zasłona podbródkowa

Aby zapewnić lepszą izolację powietrza i hałasu od spodu kasku

Wkładki Comfort

Dział badawczo-rozwojowy Suomy stworzył pakiet rozwiązań, które zwiększają komfort, wszechstronność dzięki zastosowaniu oddychającej technicznej tkaniny i wyważonemu dopasowaniu odpowiedniemu do każdego rodzaju jazdy.

Oddychający

Wyposażone w tkaniny techniczne gwarantujące maksymalną oddychalność

Hipoalergiczny

Aby zminimalizować reakcje alergiczne

Wyjmowane wkładki

Poduszki policzkowe i wewnętrzna skorupa są całkowicie wyjmowane i nadają się do prania

Cechy wizjera

Oszałamiające pole widzenia zostało zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować wydajność motocyklisty. Kluczowymi cechami SR-GP EVO są 92 stopnie widzenia pionowego i 210 stopni widzenia peryferyjnego.

Wyjątkowe pole widzenia

Aby zapewnić niespotykaną dotąd widoczność, umożliwiając najwyższy poziom bezpieczeństwa w każdych warunkach

GRZECHOTKA ZE STOPU METALOWEGO

Dźwignia zwalniająca wykonana jest ze specjalnego lekkiego stopu metalu, który zapewnia większą solidność zestawu.

System przeciwmgielny

Wewnętrzna soczewka Max Vision zapewnia skuteczną ochronę przed zaparowaniem i szerokie pole widzenia w najbardziej krytycznych warunkach

Gotowe do oderwania

Wszystkie dostępne wizjery SR-GP są przystosowane do montażu soczewek typu tear-off (wizjery wyścigowe)

Wizjer kasku

Kolor uniwersalny bezbarwny

Bezpieczeństwo

Dział badawczo-rozwojowy Suomy stworzył pakiet rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo czynne i bierne.

Podwójny pierścień D

System zapewnia stabilność, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Pasek posiada podwójny pierścień D-Ring z lekkiego stopu

System blokady wyścigowej

Wizjer wyposażono w mechanizm blokujący „Racing Lock System” wykonany ze stopu metali lekkich, który zmniejsza ryzyko odczepienia się wizjera w razie wypadku i sprawia, że ​​obsługa systemu jest bardziej intuicyjna.

System awaryjnego zwalniania

Wyposażone w poduszki policzkowe z systemem szybkiego usuwania

PINLOCK

SR-GP EVO jest przygotowany i wyposażony w PINLOCK Max Vision 120, najskuteczniejszy system przeciwmgielny na rynku.

WENTYLACJA

Podczas najgorętszego Grand Prix od motocyklisty wymaga się najwięcej, koncentracji i wytrzymałości. Możliwość liczenia na

wydajną wentylację robi całą różnicę.

SR-GP EVO ma pięć kanałów wlotowych powietrza, które współpracują ze starannie zintegrowanym systemem kanałów, gwarantując doskonały

przepływ powietrza wewnątrz kasku.

Odprowadzanie gorącego powietrza to cud aerodynamiki: dwa zanurzone wloty, współpracujące z tylnym spojlerem, tworzą efekt Venturiego nad portami wydechowymi, wyciągając gorące powietrze.

WNĘTRZA

Poduszki policzkowe i wewnętrzny komfort można zdejmować, prać i wymieniać.

Wykonane są z cennej tkaniny ze specjalnymi włóknami, które oferują następujące cechy:

• Odprowadzają pot z głowy

• Utrzymują świeżość i suchość

• Lekka tkanina, miękka i oddychająca

Poduszki policzkowe są dostosowywane i łatwo wyjmowane w nagłych wypadkach dzięki systemowi szybkiego zwalniania.

SR-GP EVO jest przygotowany do systemu camel-bag.

SYSTEM RETENCJI

Podbródek jest wyposażony w system retencyjny D-ring umożliwiający łatwe zwalnianie systemu retencyjnego.