Podobna z zewnątrz ale całkowicie nowa wewnątrz! Poprawia reakcję i kontrolę hamowania w każdych warunkach oraz zapewnia znakomitą liniowość między siłą przyłożoną na dźwignie przez zawodnika i odpowiedzi zwrotnej, którą dostarcza.
Właściwości:
wyprodukowane we Włoszech
wykonane z frezowanego aluminium technologią CNC
w komplecie z "łamaną dźwignią hamulca"
homologacja TUV
regulacja położenia klamki za pomocą pokrętła (kliknięcia)
Tłok posiada innowacyjny pierścień pokryty teflonem, dzięki czemu umożliwia jego poruszanie bez ocierania o ścianki cylindra.
Eliminuje to praktycznie zużycie i zwiększa precyzyjność działania.
Górna uszczelka ma kształt "ołówka" co zwiększa szczelność, i siłę hamowania. -Do tej pory nikt nie modyfikował dolnej uszczelki, wykonując "zęby" jak na zdjęciu poniżej. Zwiększa to zdolność pompy do wypełniania, zmniejszając efekt "pustej pompy hamulcowej"
-Dźwignia jest automatycznie smarowana co daje swobodę ruchów, a podkładki boczne zmniejszają osiowy luz dźwigni.