Producenci

Ohlins TTX GP BM 570 - BMW S1000RR

Ohlins TTX GP BM 570 - BMW S1000RR

BMW S1000RR 2023- OHLINS TTX GP BM 570 - ZAWIESZENIE TYLNE AMORTYZATOR

Więcej szczegółów


6 999,00 zł brutto

Ostatnie egzemplarze!

  • Opis produktu

Zawieszenie tylne

OHLINS TTX GP BM 570

BMW, S 1000 RR:

  • K67, 2025 -, 0P21, 999
  • K67, 2023 - 2024, 0E61, 999

Öhlins nieustannie dąży do ulepszania swoich produktów pod względem jakości, spójności i wydajności. W oparciu o nasze najnowsze badania i rozwój, wprowadziliśmy do tego amortyzatora liczne ulepszenia komponentów i ustawień. TTX GP posiada nowy typ zaworu, który zapewnia użytkownikowi lepsze sprzężenie zwrotne, a także nowy tłok główny. W połączeniu z nowymi zaworami poprawia to przyczepność, stabilność, sprzężenie zwrotne i trwałość. Nowe pokrętła regulacyjne ułatwiają wprowadzanie zmian z użyciem narzędzi lub bez nich w porównaniu z poprzednią konstrukcją.

Te nowe pokrętła regulacyjne ułatwiają regulację ustawień w porównaniu z poprzednią konstrukcją.


Technologia TTX

  • Regulacja tłumienia odbicia i kompresji bezpośrednio z MotoGP
  • Igły regulacyjne z różną reakcją przepustnicy dla lepszego sprzężenia zwrotnego z zawieszeniem
  • Większy i bardziej precyzyjny zakres regulacji
  • Regulacja ręczna lub kluczem imbusowym



BM 570

  • Tłumik dwururowy
  • Średnica tłoka: 36 mm
  • Tłumik gazowy ze stałym, zewnętrznym zbiornikiem („piggyback”)
  • Regulowane tłumienie odbicia: srebrny regulator
  • Regulowane tłumienie kompresji: złoty regulator
  • Regulowana długość
  • Zintegrowany hydrauliczny regulator napięcia wstępnego sprężyny
  • z niemiecką homologacją (ABE)

 

Dane techniczne

  • Długość: 369 +7/-5 mm
  • Skok: 80 mm
  • Temperatura N/mm: 58 N/mm
  • Sprężyna: 01096-13
  • Seria sprężyn: 01096-xx
  • Numer części Öhlins: BM 570
  • Kod typu Öhlins: T36PR1C1LB
  • Waga: 3,360 kg

Tylko do pojazdów bez aktywnego DDC.

Amortyzator można zamontować wyłącznie w połączeniu z oryginalnym wahaczem i łącznikiem.