Producenci

HONDA CBR600RR 23- sety Gilles

HONDA CBR600RR 23- sety Gilles

HONDA CBR600RR 2023- SPORTOWE SETY - GILLES FXR

Więcej szczegółów


2 439,00 zł brutto

  • Opis produktu

GILLES FXR-H06P-B

Sety FXR

HONDA CBR600RR 2023-



Specyfikacja:

  • KNOW-HOW OD WORLD SBK
  • DŹWIGNIE HAMULCA I ZMIANY BIEGÓW SĄ BEZLUZOWE I MONTOWANE NA PODWÓJNYCH ŁOŻYSKACH KULKOWYCH
  • SKRÓCONA ŚCIEŻKA ZMIANY BIEGÓW
  • ZAKRES REGULACJI = PATRZ TABELA REGULACJI
  • WZÓR ZMIANY BIEGÓW = TYLKO ZMIANA BIEGÓW WSTECZNYCH
  • DODATKI = RÓŻNE OPCJE REGULACJI: PODNÓŻEK, ŚCIEŻKA ZMIANY BIEGÓW, DŁUGOŚĆ STOPNIA
  • MATERIAŁ = ALUMINIUM O WYSOKIEJ WYTRZYMAŁOŚCI
  • WAGA = 567 g LEWA, 629 g PRAWA
  • HOMOLOGACJA = TYLKO WYŚCIGI!



WIEDZA OD WORLD SBK

System podnóżków FXR korzysta z dziesięcioleci doświadczenia i wiedzy technicznej ze współpracy z zespołami World Superbike Championship (World SBK). Ta wiedza specjalistyczna pozwoliła nam udoskonalić system podnóżków w celu uzyskania maksymalnej wydajności. Każdy aspekt został starannie zaprojektowany, aby osiągnąć idealną równowagę między lekką konstrukcją a stabilnością. Dzięki temu całkowita waga jest minimalna bez uszczerbku dla wytrzymałości. FXR jest specjalnie zoptymalizowany do użytku z quickshifterem, dzięki czemu zmiana biegów jest szybsza i bardziej precyzyjna. Ta zaawansowana technologia zapewnia, że ​​kierowcy mogą uzyskać maksymalną wydajność swojego motocykla na torze.

DŹWIGNIE HAMULCA I ZMIANY BIEGÓW SĄ BEZ LUZU I MONTOWANE NA PODWÓJNYCH ŁOŻYSKACH KULKOWYCH

Doświadcz płynnej i precyzyjnej kontroli dzięki naszym dźwigniom hamulca i zmiany biegów montowanym na podwójnych łożyskach kulkowych, zapewniającym optymalną wydajność podczas każdej jazdy. Konstrukcja z podwójnym łożyskiem kulkowym eliminuje luz, zapewniając bezpośrednią i natychmiastową reakcję na Twoje polecenia, zwiększając Twoją kontrolę i pewność siebie na torze.

SKRÓCONA ŚCIEŻKA ZMIANY BIEGÓW

System podnóżków FXR oferuje znacznie skróconą ścieżkę zmiany biegów, specjalnie zaprojektowaną do użytku na torze. Krótsza ścieżka zmiany biegów oznacza, że ​​biegi można zmieniać szybciej i z mniejszym ruchem stopy. Prowadzi to do szybszego czasu reakcji i lepszej kontroli nad motocyklem, co jest kluczowe dla osiągnięcia najlepszych czasów okrążeń na torze.

ZAKRES REGULACJI

Zoptymalizuj swoje wrażenia z jazdy i osiągi dzięki trzykrotnej regulacji naszego stałego kołka wyścigowego. Zapoznaj się z tabelą regulacji, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat opcji dostosowywania, które obejmują zakres do 25 mm w górę i 10 mm w tył. Pozwala to dostosować pozycję podnóżka do Twoich konkretnych potrzeb i preferencji, zapewniając maksymalny komfort i wydajność.

WZÓR ZMIANY BIEGÓW

System podnóżków FXR jest przeznaczony wyłącznie do zmiany biegów wstecznych (GP Shifting). Ten wzór zmiany biegów, preferowany w profesjonalnych wyścigach, pozwala kierowcy na bardziej efektywną zmianę biegów przy dużych prędkościach i podczas przyspieszania na wyjściu z zakrętów. Zmiana biegu wstecznego zmniejsza potrzebę przesuwania stopy pod dźwignią zmiany biegów, co jest szczególnie korzystne przy ekstremalnych kątach pochylenia. To ustawienie może dodatkowo skrócić czas zmiany biegów i poprawić bezpieczeństwo jazdy, umożliwiając bardziej ergonomiczny i naturalny ruch zmiany biegów.

MATERIAŁ = ALUMINIUM O WYSOKIEJ WYTRZYMAŁOŚCI

Nasz system podnóżków jest wykonany z aluminium o wysokiej wytrzymałości, materiału znanego ze swojej wyjątkowej wytrzymałości, trwałości i lekkości. Ten wysokiej jakości materiał zapewnia optymalną równowagę między wagą a wytrzymałością, co prowadzi do poprawy wydajności i trwałości. Dzięki zastosowaniu aluminium możemy zapewnić system podnóżków, który spełnia najwyższe wymagania wymagających motocyklistów, zachowując jednocześnie niską wagę i wyjątkową wytrzymałość.

WAGA

Dzięki wadze zaledwie 347 g po lewej stronie i 345 g po prawej stronie nasz system minimalizuje zbędną wagę i maksymalizuje wydajność. Lekka konstrukcja zapewnia, że ​​motocykl pozostaje zwinny i responsywny, co jest niezbędne do wyścigów wyczynowych.

HOMOLOGACJA = TYLKO WYŚCIGI

Nasz system podnóżków jest przeznaczony wyłącznie do użytku na torze i dlatego nie jest dopuszczony do użytku na drogach publicznych. Brak homologacji dla tego systemu podnóżków. Ten produkt jest przeznaczony do środowisk wyścigowych, w których najważniejsze są wydajność i precyzja.