BREMBO GP4-RS monoblock - 108mm
Zaciski hamulcowe przednie BREMBO MONOBLOCK GP4-RS 108mm 220C78310
Zaciski hamulcowe przednie BREMBO MONOBLOCK GP4-RS 108mm 220C78310
Zaciski hamulcowe przednie
220C78310
ZACISK BREMBO GP4-RS, DOMINUJĄCY ZACISK NA TORZE WYŚCIGOWYM
Jak dobrze działają standardowe zaciski hamulcowe, gdy są eksploatowane do granic możliwości na torze wyścigowym? Szukasz lepszych osiągów, ale nadal masz problem ze znalezieniem rozwiązania o optymalnym stosunku ceny do osiągów?
GP4-RS to nowy zacisk monoblokowy Brembo, technologia, która umożliwia wykonanie korpusu z jednego kawałka aluminium, aby zagwarantować optymalną sztywność. Innowacyjna konstrukcja GP4-RS, pochodząca bezpośrednio z modeli używanych w MotoGP, jest lekka i wydajna, a także dodatkowo wzmacnia dobrze znane cechy mocy i modulacji zacisków Brembo.
Kompaktowy korpus zawiera układ hydrauliczny składający się z 4 tłoków Ø 30 mm. (idealna pompa hamulcowa 17RCS) i ma wykończenie w kolorze tytanowo-szarym. Dostępne tylko w wersji z rozstawem osi 108 mm. i odsadzeniu 22,5 mm (standard japoński). W zestawie klocki hamulcowe.
Nowy zacisk Brembo GP4-RS One-Piece to odpowiedź, na którą czekałeś. Zaprojektowany dla entuzjastów wyścigów i dla tych, którzy chcą prawdziwej innowacji w zaciskach hamulcowych swoich motocykli, zacisk Brembo GP4-RS został zainspirowany zaciskiem jednoczęściowym opracowanym dla MotoGP, a teraz dostępnym dla entuzjastów na całym świecie.
Nowy zacisk Brembo GP4-RS One-Piece, zaprezentowany na targach EICMA 2016, uzupełnia gamę zacisków Brembo zaprojektowanych na tor wyścigowy. Jest on zgodny z modelami GP4-RR i GP4-RX, które są obrabiane maszynowo i stanowią absolutny złoty standard wydajności.
Tak więc, jeśli masz motocykl sportowy z rozstawem osi 108 mm i często jeździsz na tor wyścigowy, nie masz już wymówek, aby odkładać modernizację. Jeszcze nie jesteś przekonany? Oto 7 dobrych powodów, aby dokonać modernizacji.
1) Lekkość
Zacisk jednoczęściowy GP4-RS został stworzony przy użyciu bardzo złożonej techniki odlewniczej, która jest wyłączną cechą Brembo. Rezultatem jest zacisk, który jest o 10% lżejszy od znanego M4 One-Piece, od dawna zwycięzcy dzięki takim cechom jak sztywność, lekkość i dokładność.
2) Chłodzenie
Żebra wokół tłoków pochodzą z systemów MotoGP: te żebra umożliwiają efektywne odprowadzanie ciepła podczas hamowania. Powierzchnia żeber wystawiona na działanie powietrza jest o 30% większa w porównaniu do zacisków bez żeber. To nie jest mała różnica, biorąc pod uwagę, że ta sekcja jest poddawana znacznym naprężeniom termicznym i znajduje się w pobliżu płynu hamulcowego.
3) Sztywność
Żebra na przedniej części tłoków również pochodzą z MotoGP. Taka obróbka pomaga chronić zacisk przed odkształceniami spowodowanymi znacznym hamowaniem. Końcowym rezultatem jest to, że system działa z większą dokładnością podczas intensywnego hamowania.
4) Unikalne patenty
Żebra w pobliżu tłoków są charakterystyczną cechą tych zacisków i są chronione przez model konstrukcyjny. Dzięki GP4-RS możesz wyposażyć swój motocykl w rozwiązanie opracowane dla zacisków MotoGP, które jest teraz dostępne po raz pierwszy w ulepszonym produkcie.
5) Cena
Nowy GP4-RS oferuje stosunek ceny do wydajności specjalnie dostosowany do tych, którzy zabierają swoje motocykle na tor wyścigowy w celu ścigania się bez rywalizacji. Produkt został zaprojektowany i wykonany dla tych, którzy kochają szybką jazdę po torze wyścigowym i hamowanie w ostatniej chwili, ale którzy również zwracają uwagę na stosunek kosztów do korzyści.
6) Klocki hamulcowe
Zestaw zacisków GP4-RS zawiera spiekane klocki hamulcowe Brembo przeznaczone do mieszanego użytku na drodze i torze wyścigowym. Rozwiązanie, które sprawia, że zaciski GP4-RS są natychmiast skuteczne również na drodze. Jednak dla tych, którzy chcą maksymalnej wydajności, zaciski GP4-RS są kompatybilne z klockami hamulcowymi Brembo Racing Z04, pełnoprawnymi „fabrycznymi klockami” używanymi w Mistrzostwach Świata Superbike i SuperSport.
7) Paski z klejem do pomiaru temperatury
Zestaw do zacisków GP4-RS One-Piece zawiera te same paski z klejem do pomiaru temperatury, których używa się do pomiaru temperatury po każdej sesji MotoGP. Nakładając klej na zacisk GP4-RS, można zmierzyć osiągniętą temperaturę i zobaczyć na własne oczy poprawę chłodzenia.